Moro kaikille.
Vihdoinkin sain tänne blogiin muutaman kuvan noista lemmikkimessuista. Muuten meni ihan kivasti, ihmiset tykkäsi siileistä kovasti, mutta sillä lailla meni vähän mönkään ettei oltu saatu paikanpäälle mitään siiliyhdistyksen näköistäkään esitettä tai kuvaa tai logoa. Käytännössä oli vain pöydät ja siilit ja vähän siilien tarvikkeita (esim. pyörä ja jauhomatoja).
Muutama A4 printti oli siileistä yleistietoa ja lappu pöydän päässä lemmikkisiilit. Kyllä mä olisin odottanut vähän enemmän näkyvyyttä, printtiä, logoa, kuvaa - ihan mitä vaan että yhdistys olisi edes jotenkin näkynyt siinä esittelyssä.
Banderollit oli jäänyt matkalle, mutta jos olisin tiennyt perjantaina että ei ole oikein mitään, olisin pystynyt printtailee töissä vaikka mitä aineistoa. Mietinkin että seuraavalle kerralle printtailen ainakin esim. siilien kaapeista kuvia, koska niistä kysyttiin paljon että missä ne asustaa.
Olin ottanut hetken mielijohteesta Nevian kuvan keittiöstä ja se olikin sitten oikeastaan ainoa mikä näkyi vähän pidemmälle mistä siellä pöydällä oli kysymys. Hyvä että otin. Ne kuvat näkyy siellä siiliyhdistyksen galleriassa.
Nevia jaksoi ihan älyttömän hyvin. Se anto kaikkien lapsien ja aikuisten silitellä itseään yhtään äksyilemättä. Kyllähän se 4 tunnin jälkeen oli aika lättänä eikä nenä enää jaksanut väpättää. Jopa Luumukin oli mun sylissä vähän aikaa sen näköinen että lepäsi, kunnes taas haistoi jostain tytön... ja sitten taas laulu raikasi :)
Mutta kaiken kaikkiaan kiva kokemus ja erittäin mukavaa hommaa, vaikka kyllä sitä itsekin oli vähän illalla väsy sitten kuitenkin. Rosakin jaksoi reippaana olla mukana koko ajan.
Vikassa kuvassa on frettejä (ne muuten haisee....), minä (otsa hiessä ja Luumu sylissä) ja Rosa ja Nevia sitten tietenkin. Nevialla oli muuten kova jano tuossa ja joi reippaasti.
Mites tuo Nevia muuten näyttääkin noin pyöreältä tuossa Rosan sylissä - taitaa olla vähän pyörylä asento. Oli  eilisessä punnituksessa 348 g eli kuva ei anna ihan oikeaa kuvaa Nepsusta.
(Ja mäkin olen oikeasti paljon kauniimpi :DDDDD) Huom. mä olen tuossa ekassa kuvassa ja fretit vikassa.

            2037923.jpg      
2037987.jpg

2037910.jpg

2037908.jpg