Ihan ekana kerron viime yön unesta. Kävelin puutarhassa ja etsin sieniä. Sitten yhden kukkapenkin juuresta ohi kävellessäni kuului omistuista poksuntaa. Siinä oli kivi ja se heilui. Kumarruin katsomaan ja siellä kiven reunassa oli onkalo ja siellä SIILI. Kurkin sinne ja huomasin että sillä on myös poikanen. Tosi vaalea poikanen - melkein albiino. Siellä ne killitti ja katseli mua. Mä aloin huutaa Raunolle että tuu katsomaan täällä on siili ja sillä poikanen. Sille pitää saada ruokaa. Mutta sitten uni jo vaihtui muuksi. Mutta muistan miten onnellinen olin, koska meillähän ei täällä ole näkynyt siiliä ja mä niin mieluusti haluisin pihasiilinkin.
Höh ja höh. Mutta ihana uni :)
Toinen asia mistä ajattelin kertoa on eilinen. Mullahan oli synttärit ja mentiin Raunon kanssa illaksi leffaan Vantaan uuteen Finnkinoon sinne Flamingoon. No matkalla sinne olin päättänyt että mennään rautakaupan kautta, koska siihen siilikaappiin pitää saada laminaattilattian päälle sellainen muovimatto jotta olisi miellyttävämpi pikku tassuilla ja helpompi tietysti siivotakkin. Rauno alkoi höpöttämään että nyt mennään samalla sitten ostamaan sulle synttärilahja kun mennään leffaan. Mä tiukkana että ei kun rautakauppaan ostamaan siilin lattiamattoa. Ukko yritti höpistä jostain lahjoista mutta on se ihme kun ollaan oltu 26 vuotta yhdessä niin ei tajua että kun Kipa haluaa rautakauppaan hakemaan siilille jotain - sitä ei muuteta muuksi. Eli mun synttärilahjaksi tuli siis siilitalon muovilattiat (alennuksineen yhteensä 27 euroa jotka Rauno reteesti maksoi). Ne oli muuten -40 % alennuksessakin, joten otin sitten kahteen taloon ainekset samalla. Se on sellainen hieno jäljitelmä kivilattalattiasta.
Ja nyt isäinpäivän kunniaksi raahaan Raunon tuonne kellariin sitä rakentamaan :DDD Eli nyt lähden sitten ramppeja suunnittelemaan tuleeko putkea vai puuramppia ja muuta kivaa.
Toki tein muuten 2 voileipäkakkuakin (kinkku ja lohi) täksi aamuksi joten en mä ihan sydämetön ole. Ekana syötetään isukin maha kakkua täyteen niin sitten se rakentaa mulle vaikka mitä :DDD
Tämä toimii aina !