Dani myi palstalla ihanan siilikaulakorun. Minä onnekkaana onnistuin sen ensimmäisenä varaamaan. Laitan kuvan kuhan saan aikaiseksi etsiä kameran ja ottaa kuva. Se on tosi ihana.

Eilen illalla sitten pitelin Mr. Hoggia kaulalla. Poitsu tykkää olla mun leuan alla. Siten se alkoi jostain syystä pyöriä aika levottomasti tuossa rinnuksilla ja ajattelin että ei kai sillä nyt tule pikku/iso hätä. Ääneen sitten siinä puhelin, että meinaatkos sontia nyt mun päälle. Ei meinaan ole pitkään aikaan sitä tehnytkään.

Otin Hoggin kaulalta pois - ja ukko hihkaisi sohvan toisesta päästä että NO NIIN - EHTIHÄN SE SIIHEN JO TEHDÄ SONNAT! Minä siinä kaulaani hivelin ja etsin sontaläjää. Ihmettelin kun ei mikään haissutkaan että missä sitä sitten on? No siinä ihan keskellä..... kunnes tajusin että se luuli mun hienoa uutta siilikaulakoruani Hoggin sonnaksi!!!

Mokoma!!!! - usein käynti silmälääkärissä auttaa. Pakko kyllä myöntää että hämärissähän siinä istuttiin, mutta kuitenkin :/

Äijät - ei sitten erota korua sonnasta!