Arvatkaapa kumpi painaa 316 g ja kumpi 314 g. Punnitsin illalla ensin Mr. Hoggin ja sitten Nevian. Tämä "pikkuvauveli" oli painavampi kuin Nevia! Minä kun olen laittanut herralle aika reiluja annoksia kun olen ajatellut että on kasvava lapsukainen.... hmm....
Kaikki ruoka kyllä menee alas - muutama satunnainen kuiva sirkka jäänyt kupin pohjalle.
Toisessa astiassa on sellainen kuivattu kananliha ja sitä ei ole vielä ainakaan kokonaan saanut järsittyä. Mutta mahtava on ruokahalu herralla :D - ja minä lellin tietysti sitä.
Annoin muuten siilujen haistaa hetken tänään toisiansa. Nevia oli Rosan sylissä ja Mr. Hogg mulla. Nevia oli hyvinkin kiinnostunut, mutta Hogg ei ollut järin innoissaan. Enemminkin taisi vähän pelottaa moinen Amazoni. Ihan kuin olisi siinä fleecen läpi tuntunut sellaista ihan pientä värinää (tutinaa?). Nevia haisteli vielä kauan ilmaa ja ympäristöä.
Tuo tumma Hidalgo on kyllä hankittu mun iltojen iloksi eikä Nevian :DDDD